Κίνα: Το παγωτό που δεν λιώνει ούτε με φλόγες – Θα το δοκιμάζατε;

Εταιρεία στην Κίνα έχει βρεθεί στο στόχαστρο των χρηστών πλατφορμών του διαδικτύου επειδή έχει παρατηρηθεί ότι τα προϊόντα της, ανάμεσα σε άλλα και παγωτά, δεν λιώνουν ακόμα και σε υψηλές θερμοκρασίες.

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία Zhongxuegao, η οποία είναι γνωστή για τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της, έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού κάποιος δημοσίευσε φωτογραφίες και βίντεο ενός παγωτού δίπλα σε ένα θερμόμετρο που έδειχνε 31 βαθμούς Κελσίου.

Ο χρήστης ισχυρίστηκε ότι το παγωτό είχε διατηρηθεί σε αυτή τη θερμοκρασία για περίπου μιάμιση ώρα, αλλά ήταν φανερό ότι δεν είχε λιώσει ούτε στο ελάχιστο. Η ανάρτηση τράβηξε μεγάλη προσοχή και ενέπνευσε άλλους ανθρώπους να κάνουν τα δικά τους πειράματα, μεταξύ των οποίων να βάλουν φωτιά στο παγωτό για να δουν αν λιώνει. Και πράγματι το παγωτό δεν έλιωσε…

Επίσης, στις 5 Ιουλίου, η εταιρεία έγινε και πάλι θέμα συζήτησης στα κινεζικά διαδίκτυα, καθώς ένα βίντεο με κάποιον να χρησιμοποιεί ένα φλόγιστρο κουζίνας για να λιώσει ένα από τα παγωτά του είχε παρά πολλά views. Παρόλο που το εξωτερικό της λιχουδιάς απανθρακώθηκε, το παγωτό δεν έλιωσε με τον τρόπο που θα περίμενε κανείς, και αυτό έριξε… λάδι στη φωτιά, όπως και τα δεκάδες άλλα παρόμοια βίντεο που εμφανίστηκαν μετά από αυτό.

Τι απαντάει η Zhongxuegao

Η εταιρεία απάντησε ότι χρησιμοποιεί έναν «παράγοντα που ενισχύει το ιξώδες» για να εμποδίζει το παγωτό να λιώνει εύκολα, αλλά διαβεβαίωσε όλους ότι το προϊόν της εξακολουθεί να πληροί τα εθνικά πρότυπα ασφάλειας τροφίμων.

Η δήλωση αυτή δεν βοήθησε ιδιαίτερα να ηρεμήσουν τα πνεύματα, ιδίως αν ληφθεί υπόψη η φήμη της Zhongxuegao ως παραγωγού παγωτού υψηλής ποιότητας. Σύμφωνα με κινεζικές πηγές ειδήσεων, τα φθηνότερα παγωτά της κοστίζουν 12 γιουάν (1,80 δολάρια), αρκετές φορές ακριβότερα από άλλες μάρκες, ενώ τα παγωτά υψηλότερης ποιότητας φτάνουν τα 160 γιουάν (24 δολάρια).

«Είναι ασφαλές για τον ανθρώπινο οργανισμό να χρησιμοποιεί ένα προϊόν που εμποδίζει τεχνητά το λιώσιμο του παγωτού για μεγάλο χρονικό διάστημα;» ρώτησε ένας χρήστης στο Weibo, την κινεζική εκδοχή του Twitter. Εσείς θα το δοκιμάζατε;