Τα diesel δεν τελειώνουν – Με ποιον τρόπο θα ξεπεράσουν τις απαγορεύσεις

Η νέα ευρωπαϊκή συμφωνία θα βοηθήσει στην εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων με κύριο στόχο να μην χαθεί το είδος και να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του.

Η Punch Torino προχώρησε σε σύναψη συνεργασίας για την εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων με διάφορες εταιρείες, με σκοπό να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις όλο και πιο σφιχτές προδιαγραφές ρύπων.

Η συμφωνία προβλέπει ότι η Punch θα μπορεί να χρησιμοποιεί και να πουλά τις υπάρχουσες και μελλοντικές εκδόσεις των συγκεκριμένων κινητήρων, και θα βοηθήσει στην πιστοποίησή τους ώστε να πληρούν τις επερχόμενες προδιαγραφές ρύπων Euro 7, που αναμένεται να τεθούν σε ισχύ τον Ιούλιο του 2025.

Η Renault ανέφερε ότι η συμφωνία αποτελεί μέρος της νέας κοινοπραξίας Horse με την Geely για την εξέλιξη και την πώληση κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η νέα εταιρεία αναμένεται να κατασκευάζει έως και πέντε εκατομμύρια κινητήρες βενζίνης και diesel ετησίως, για χρήση από τις εταιρείες του Renault Group, την Geely και την Lynk & CO.

Η κοινοπραξία Horse θα απασχολεί 19.000 υπαλλήλους σε 17 εργοστάσια κινητήρων και 3 κέντρα Έρευνας και Εξέλιξης, ανέφεραν οι εταιρείες που την απαρτίζουν. Η τελική συμφωνία μεταξύ των εταιρειών θα υλοποιηθεί σύντομα και θα λανσάρουν τη νέα εταιρεία μέσα στη χρονιά που διανύουμε.

Οι κινητήρες diesel που αναφέρονται στην συμφωνία με την Punch Torino θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο κινητήρων της Renault, στη πόλη Cleon της Βόρειας Γαλλίας.

πό την άλλη, ούτε η Punch ούτε η Renault αποκάλυψαν τις μελλοντικές εφαρμογές των επερχόμενων πετρελαιοκινητήρων, μοτέρ που έχουν χρησιμοποιηθεί σε επαγγελματικά οχήματα των Nissan και Mercedes-Benz.

Τέλος, οι εταιρείες πρόσθεσαν ότι η συμφωνία θα θέσει γερά θεμέλια για νέες μελλοντικές συνεργασίες που θα περιλαμβάνουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με υδρογόνο. Τα συγκεκριμένους κινητήρες τους έχει εξελίξει η Punch με την θυγατρική της Hydrocells.