Σε 24ωρη απεργία σήμερα σε όλο το Δημόσιο Τομέα προχωρά σήμερα Τρίτη 13 Μάη, η ΑΔΕΔΥ κατεβάζοντας «ρολά» στις υπηρεσίες. Με την απεργιακή κινητοποίηση τους, οι δημόσιοι υπάλληλοι διεκδικούν την ικανοποίηση συγκεκριμένων αιτημάτων με κυρίαρχα την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, αλλά και την ανατροπή των σχεδιασμών της κυβέρνησης για άρσης της νομιμότητας στον Δημόσιο Τομέα.
Οι απεργοί Δημόσιοι υπάλληλοι θα συγκεντρωθούν αύριο στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην πλατεία Κλαυθμώνος στις 10:30, όπου θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση, ενώ θα ακολουθήσει και πορεία.
Τα αιτήματα των δημοσίων υπαλλήλων είναι τα εξής:
— Αυξήσεις μισθών και συντάξεων που να καλύπτουν το κόστος ζωής.
— Επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού στον δημόσιο τομέα.
— Μείωση του εργάσιμου χρόνου: 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο.
— Μόνιμη σταθερή δουλειά για όλους.
— Ουσιαστικά μέτρα ενάντια στην ακρίβεια.
«Λουκέτο» και στους ΟΤΑ
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.), με ανακοίνωση της, καλεί όλους τους εργαζόμενους στους Ο.Τ.Α. να συμμετάσχουν μαζικά, ενωτικά και δυναμικά στην 24ωρη Πανδημοσιοϋπαλληλική Απεργία που έχει προκηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Σκοπός της 24ωρης Πανδημοσιοϋπαλληλικής Απεργίας, σημειώνει η ΠΟΕ-ΟΤΑ είναι να σταλεί ένα σαφές και ξεκάθαρο μήνυμα στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας (Ν.Δ.), πώς οι πολιτικές της φτωχοποίησης, της οικονομικής εξόντωσης των μισθωτών και των συνταξιούχων για χάριν των οικονομικά ισχυρών, των επιχειρηματικών συμφερόντων που λυμαίνονται το Δημόσιο χρήμα, πρέπει να ανατραπούν εδώ και τώρα. Η Ελληνική Κοινωνία δεν αντέχει άλλο την οικονομική αφαίμαξη, την φτώχεια και τη δυστυχία βλέποντας ταυτόχρονα δίπλα της να εξελίσσεται ένα «πάρτι» δισεκατομμυρίων με τα σκάνδαλα να διαδέχονται το ένα το άλλο και μονίμως ζημιωμένο τον απλό πολίτη.
Οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ διεκδικούν:
- Ουσιαστικές αυξήσειςστους μισθούς μας.
- Επαναφορά τώρα του13ου και 14ου μισθού.
- Μόνιμη εργασίαμε πλήρη δικαιώματα για όλους.
- Μονιμοποίηση των συμβασιούχωνστις Κοινωνικές Δομές των Ο.Τ.Α.
- Κατάργηση της αντεργατικής«διάταξης» Βορίδη.
- Προσλήψεις μόνιμου προσωπικούστο Δημόσιο και στους Ο.Τ.Α.
- Επέκταση και αύξηση του Επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας.
Κανονικά τα δρομολόγια των ΜΜΜ
Χωρίς προβλήματα στα δρομολόγιά τους αναμένεται ότι θα λειτουργήσουν αύριο Τετάρτη τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) δεδομένου ότι η απεργία που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ, δε συμμετέχει η ΓΣΕΕ.
Μάλιστα με ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ, τονίζει ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν εντάσσονται στον δημόσιο τομέα και οι εργαζόμενοι σε αυτά δεν καλύπτονται συνδικαλιστικά από την ΑΔΕΔΥ.
πηγή:aftodioikisi.gr










