Διαχρονικά η διεκδίκηση του παραλιακού δρόμου είχε μοναδικό αντίπαλο τα μεγαλοεργολαβικα συμφέροντα τα οποία είχαν και έχουν αρωγό τους εκάστοτε πολιτικούς. Επειδή σημερινό μου σχόλιο έφερε κάποιες αναταράξεις σε αγαπητούς φίλους στο επίπεδο της ομοφωνίας και ομοψυχίας σχετικά με το όραμα μας, έρχομαι να τούς καθησυχάσω λεγοντας ότι πρόθεση μου ήταν να βάλω στη σωστή βάση και διάσταση την διεκδίκηση και να τονίσω ειδικά σήμερα τις δυσκολίες του εγχειρήματος. Να τονίσω ότι διαχρονικά η διεκδίκηση του παραλιακού δρόμου είχε μοναδικό αντίπαλο τα μεγαλοεργολαβικα συμφέροντα τα οποία είχαν και έχουν αρωγό τους εκάστοτε πολιτικούς. Για να κατασκευαστεί η παραλιακή σύνδεση απαιτείται να γίνει έργο. Εργολάβοι και πολιτικοί το μόνο που επιθυμούν είναι συναλλαγή!!! Μόλις φθάνουν τα δύσκολα κάνουν αντιπροτάσεις , όχι γιατί θέλουν να γίνει κάποιο άλλο έργο ίδιας χρησιμότητας. Η σημερινή αντιπρόταση τους η σχεδόν παραλιακή από τη πλευρά του Αιγαίου (!!!) και παραπλανητική είναι και αστεία! Δεν έχουν επιχειρήματα η μάλλον έχουν! Μέχρι στιγμής το “Διάζωμα” του κ. Μπένου έχει διαχειριστεί τα εξής ποσά για σύνταξη δήθεν μελετών. Ένα εκατομμύριο ευρώ από χορηγία της ΔΕΗ, ένα εκατομμύριο χορηγία της Εθνικής Τράπεζας, και περίπου άλλο ένα από τον όμιλο Λασκαριδη. Δεν ξέρω πόσα άντλησε από το δημόσιο λόγω της Μεγάλης Φωτιάς (κατά το ο Μεγάλος Πόλεμος, όπως λέγεται ο πρώτος παγκόσμιος)!!! Με μια τοπική αυτοδιοίκηση χαμένη στα προβλήματα που δημιούργησαν με την Μεγάλη Φωτιά να παρακολουθεί αμήχανα και χωρίς προτάσεις τα τεκταινόμενα (ομολογία Μπένου), με τον κ. Μπένο μεγάλο παίκτη σε ρόλο μεγαλοπαραγοντα και στην ουσία σ’ ένα εξωθεσμικο ρόλο που δεν προβλέπεται από πουθενά, με μια δηλαδή Ιδιωτική Τοπική Αυτοδιοίκηση, ο αγώνας θα πρέπει να είναι συντονισμένος και έντονος όπως ακριβώς επιχειρείται από τους συντονιστές! Εμείς τότε δεν τα καταφέραμε. Ας ελπίσουμε ότι σήμερα έφθασε ο καιρός!!!