Ήταν η πρώτη αιμοδοσία χωρίς τη φυσική παρουσία του ιδρυτή και πρωτεργάτη της. Όμως η ψυχή, το όραμα και η αγάπη του ήταν δίπλα μας σε κάθε στιγμή. Η παρακαταθήκη που άφησε είναι βαριά και πολύτιμη, γιατί πίσω της βρίσκεται ένας σπουδαίος άνθρωπος που δίδαξε την αξία της προσφοράς και της ανθρωπιάς. Ένα μεγάλο και θερμό ευχαριστώ σε όλους τους εθελοντές...
Μετά από νέα παρέμβαση του Σίμου Κεδίκογλου προς το Υπουργείο Οικονομικών, επισπεύδεται η διαδικασία και ολοκληρώνεται αύριο η επανεκκαθάριση για την απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ των κατοίκων της Βόρειας Εύβοιας....