Θα φιλοξενηθούν σε καταλύματα που έχουν ήδη ενοικιαστεί στη Βόρεια Εύβοια, απόφαση που έχει διπλή ανάγνωση αφού στηρίζει οικονομικά και μία πολύπαθη από τις καταστροφικές πυρκαγιές του περασμένου καλοκαιριού περιοχή
Στήριξη στις οικογένειες των Ουκρανών ναυτικών και στελεχών της Technomar Shipping Inc προσφέρει ο πλοιοκτήτης και πρόεδρος της εταιρείας Γιώργος Γιουρούκος. Σε μία ανθρωπιστική κίνηση ενημέρωσε τους ναυτικούς ότι η εταιρεία αναλαμβάνει όλα τα έξοδα φιλοξενίας των οικογενειών τους στην Ελλάδα εφόσον αποφασίσουν να φύγουν από την Ουκρανία.
Σε επιστολή του ο Έλληνας πλοιοκτήτης αναφέρει:
«Παρακολουθούμε από κοντά τα νέα από την Ουκρανία και αντιλαμβανόμαστε και νιώθουμε τις ανησυχίες σας για τις οικογένειές σας. Είμαστε προετοιμασμένοι να κάνουμε ότι είναι δυνατόν να απαλύνουμε την κατάσταση και όσα υποφέρετε και να συντρέξουμε τους Ουκρανούς συναδέλφους σε αυτές τις δύσκολες εποχές. Είστε μέλη της οικογένειας της Technomar και οι οικογένειες συμπαραστέκονται και συντρέχουν τα μέλη τους σε δύσκολες εποχές. Στο πλαίσιο αυτό η Technomar Shipping προσφέρει στους Ουκρανούς ναυτικούς της και στις οικογένειές τους (συζύγους και παιδιά) φιλοξενία φαγητό και τη μεταφορά τους στην Ελλάδα αν το επιθυμούν. Οι σκέψεις μας είναι σε εσάς και στις οικογένειές σας».
Σύμφωνα με πληροφορίες οι οικογένειες θα φιλοξενηθούν σε καταλύματα που έχουν ήδη ενοικιαστεί στη Βόρεια Εύβοια, απόφαση που έχει διπλή ανάγνωση αφού στηρίζει οικονομικά και μία πολύπαθη από τις καταστροφικές πυρκαγιές του περασμένου καλοκαιριού περιοχή.
Ο Γιώργος Γιούρουκος σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός στο University College του Λονδίνου και απέκτησε μεταπτυχιακό στη μηχανολογία από το πανεπιστήμιο Brunel, όμως τον κέρδισε η ναυτιλία. Το 1993 έκανε τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα σε μεγάλη ελληνική, ναυτιλιακή εταιρεία και εργάστηκε σε διάφορα τμήματα. Το 1994 ίδρυσε την εταιρεία την Technomar και δραστηριοποιήθηκε έντονα και με μεγάλη επιτυχία στις αγοραπωλησίες πλοίων και στις συνεργασίες με fund.
Διαχειρίζεται έναν μικτό στόλο μεικτό από 95 πλοία containerships και φορτηγά.
Το 2010 ο Έλληνας εφοπλιστής ιδρύει σε συνεργασία με τις Kelso & Company και Maas Capital Investments τη ναυτιλιακή Poseidon Containers Holdings, που εξειδικεύεται στα containerships, και το 2015 με στόλο 18 πλοίων προσπάθησε να μπει στο αμερικανικό χρηματιστήριο, χωρίς όμως τελικά να το πετύχει , παρά το γεγονός ότι η δημόσια προσφορά ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Επανήλθε το 2018, όταν υπογράφει συμφωνία με τον Michael Gross, πρόεδρο της Global Ship Lease με έδρα το Λονδίνο για συγχώνευση με την Poseidon Containers Holdings. Με τη νέα εταιρεία που το ύψος του deal έφτασε τα 780 εκατ. δολάρια, ο έλληνας πλοιοκτήτης εισήλθε στο αμερικανικό χρηματιστήριο.
Έναν χρόνο αργότερα, εξαιτίας τον Δεκέμβριο του 2019, κέρδισε στα Lloyd’s List Greek Shipping Award το βραβείο Greek Shipping Newsmaker of the Year.
Όσον αφορά την Technomar, συνεργάζεται στενά στις αγορές πλοίων με την οικογένεια Στέγγου, η οποία μετά την πώληση του Πόρτο Καρράς έχει στραφεί σε επενδύσεις. Η Technomar καταλαμβάνει την τρίτη θέση ανάμεσα στις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες που διαχειρίζονται πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.