Ποιος είπε ότι οι πλούσιοι δεν φοβούνται τον θάνατο και έτσι, σύμφωνα με ειδικούς, στρέφονται στην αγορά ακόμα πιο ακριβών και εξαιρετικά πολυτελών ειδών.
Ο πρόεδρος της διάσημης ιταλικής εταιρείας μόδας Valentino, Ρασίντ Μοχάμεντ Ρασίντ, πιστεύει ότι οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και ότι αυτό είναι ευλογία για τη βιομηχανία. Ειδικότερα, ο ίδιος ως διευθύνων σύμβουλος της Mayhoola, ενός επενδυτικού ταμείου του Κατάρ στο οποίο ανήκουν οι μάρκες Valentino, Balmain και Pal Zileri, δήλωσε ότι τα περισσότερα από τα χρήματα που έριξαν οι χώρες στην αγορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας έφτασαν στα χέρια των πλουσίων, οι οποίοι έγιναν τόσο πλουσιότεροι.
Έτσι, «υπάρχουν πολλά χρήματα σε ένα τμήμα του πληθυσμού και αυτοί που τα έχουν, προσπαθούν να τα ξοδέψουν σε είδη πολυτελείας», υποστήριξε ο επιχειρηματίας σε σχετική συνέντευξη στο Bloomberg, στο περιθώριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας.
Σύμφωνα με τον Ρασίντ Μοχάμεντ Ρασίντ, το κίνητρο για αυτές τις παρορμητικές αγορές των πλουσίων είναι ο φόβος του θανάτου. «Οι πλούσιοι άνθρωποι τώρα, μετά την πανδημία, γνωρίζουν ότι πρόκειται να πεθάνουν και θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε πολυτέλειες», είπε.
Επιπλέον, ο ίδιος διαβεβαίωσε ότι τόσο η υψηλή ραπτική όσο και τα αποκλειστικά είδη, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της μάρκας Valentino, έχουν όλο και μεγαλύτερη ζήτηση από τους πλούσιους. «Οι πιο αποκλειστικές και πιο ισχυρές μάρκες, όσον αφορά την πολυτέλεια, έχουν σημειώσει 40%-50% αύξηση τα τελευταία δύο χρόνια», σχολίασε χαρακτηριστικά.