Σε μια θυελλώδη χρονιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, κυρίως λόγω της παγκόσμιας έλλειψης των microchips, τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα στη συντριπτική τους πλειοψηφία σημείωσαν μείωση πωλήσεων.
Η Toyota Corolla, ένα από τα πλέον «παγκόσμια» αυτοκίνητα, εξακολουθεί να είναι ο εμπορικός ηγέτης του πλανήτη σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων από 162 χώρες. Παρότι οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 5,6% για το ίδιο διάστημα του 2021, το ιαπωνικό sedan / hatchback / wagon προσεγγίζει το ένα εκατομμύριο αντίτυπα από τον Ιανουάριο.
Μάλιστα, η Toyota κατέχει και τη δεύτερη θέση των πωλήσεων, με 654 χιλιάδες αντίτυπα του RAV4, ενώ το υπερ-δημοφιλές στις ΗΠΑ pick-up F-Series έχει ανεβάζει τη Ford στην 3η θέση – μπροστά από την Tesla που εκπροσωπείται από τα δύο πιο εμπορικά της μοντέλα, το SUV Model Y και το hatchback Model 3. Αυτά κυμαίνονται στο μισό εκατομμύριο πωλήσεις το καθένα.
Το γεγονός ότι δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται μέσα στην πρώτη πεντάδα του 2022 δείχνει τη ραγδαία εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης. Στη δεκάδα μεν δεν υπάρχουν άλλα EV, όμως οι αναλυτές παρατηρούν με μεγάλο ενδιαφέρον το γεγονός ότι η κινεζική BYD ανέβηκε από την 100ή στην 19η θέση των παγκόσμιων πωλήσεων, και το ηλεκτρικό της sedan Qin Plus από την 141η πέρσι στην 29η φέτος.