Περιοδεία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 28 Μάρτη στο εργοτάξιο του Δήμου Χαλκιδέων από κλιμάκιο του ΚΚΕ που αποτελούνταν από τους Γρανέτα Τσιβίκα και Γιάννη Τζαβάρα, υποψήφιους βουλευτές Εύβοιας και τον Βαγγέλη Σταματούκο, δημοτικό σύμβουλο Χαλκίδας με τη Λαϊκή Συσπείρωση.
Το κλιμάκιο του ΚΚΕ αναφέρθηκε αρχικά στο προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη καθώς και στις μεγαλειώδεις λαϊκές κινητοποιήσεις που έκαναν κουρελόχαρτο την επιδίωξη να συγκαλυφθούν οι διαχρονικές ευθύνες όσων κυβέρνησαν και κυβερνούν τη χώρα, της ΕΕ και της ιδιωτικής εταιρίας. Οι κινητοποιήσεις λαού και νεολαίας έδειξαν την τεράστια δύναμη της οργάνωσης και διεκδίκησης μέσα από τα συνδικάτα και τους άλλους φορείς. Επισημάνθηκε ότι η πολιτική των κυβερνήσεων που αντιμετωπίζει την προστασία της ανθρώπινης ζωής ως κόστος έχει δημιουργήσει «κοιλάδες των Τεμπών» σε πολλές πλευρές της ζωής του λαού, αυτό αποδεικνύουν τα εργατικά «ατυχήματα», η απαράδεκτη κατάσταση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, η τραγική κατάσταση των σχολικών κτιρίων και άλλα.
Οι εργαζόμενοι στους δήμους, ειδικά στην καθαριότητα, γνωρίζουν πολύ καλά αυτά τα εγκλήματα καθώς κάθε χρόνο μετράνε πολλά εργατικά ατυχήματα εκ των οποίων κάποια και θανατηφόρα.
Οι του ΚΚΕ εξέφρασαν την υποστήριξη του κόμματος στους εργαζόμενους του Δήμου Χαλκιδέων όπου όπως κατήγγειλαν δεκάδες εργάζονται χωρίς τις απαραίτητες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, με ελαστικές σχέσεις εργασίας, σε διαρκή αβεβαιότητα για το αύριο. Κάποιοι μάλιστα ανά τακτά διαστήματα αναγκάζονται να καταφεύγουν στα δικαστήρια για να κατοχυρώσουν προσωρινά το αυτονόητο δικαίωμα στη δουλειά τους, ζητώντας παράταση της σύμβασης.
Το κέρδος των επιχειρηματικών ομίλων που είναι υπεύθυνο για τα καθημερινά εγκλήματα σε βάρος του λαού, αλλά και για το έγκλημα στα Τέμπη, υπηρέτησαν και υπηρετούν όλες οι κυβερνήσεις. Το παράδειγμα του σιδηρόδρομου είναι ενδεικτικό: Ξεκίνησε από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ που «έσπασε» τον ΟΣΕ σε κομμάτια (γραμμές, βαγόνια κτλ), τις επόμενες κυβερνήσεις που ολοκλήρωσαν την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις της ΕΕ, με το ΣΥΡΙΖΑ το 2017 να πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και την τωρινή κυβέρνηση της ΝΔ, που συνέχισε στην ίδια κατεύθυνση, αυξάνοντας μάλιστα την κρατική επιδότηση προς την «Hellenic Train».
Η υπεράσπιση των κερδών των λίγων είναι το ενοποιητικό στοιχείο όλων των άλλων κομμάτων και αυτός είναι και ο λόγος που παρά την κοκορομαχία σε δευτερεύοντα ζητήματα, στα κύρια συμφωνούν αφήνοντας στην άκρη τις ανάγκες του λαού καταπατώντας όλα του τα δικαιώματα.
Η ελπίδα των εργαζομένων βρίσκεται σε ένα ισχυρό εργατικό – λαϊκό κίνημα που θα διεκδικεί παίρνοντας υπόψη τις τεράστιες δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα για να ικανοποιηθεί κάθε λαϊκή ανάγκη. Αυτή η ελπίδα μπορεί να δυναμώσει με ένα πολύ πιο ισχυρό ΚΚΕ παντού και στην κάλπη.