Γενική ιστορία και τοπική ιστορία, δύο σχέσεις αμφίδρομες, καθώς μέσα από την τοπική ιστορία, που είναι πιο οικεία στα παιδιά, δίνεται η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να διδάξει τη γενική ιστορία. Όταν η ιστορία συναντά την τέχνη, τα γεγονότα γίνονται απτά, ορατά και συγκεκριμένα για τους μαθητές και τους βοηθά να αναπτύξουν τρόπους σκέψης, που υποστηρίζουν τη στοχαστική μάθηση γιατί τους βάζει στη διαδικασία να παρατηρήσουν και να περιγράψουν, να ερευνήσουν και να αιτιολογήσουν, να συγκρίνουν και να κάνουν συνδέσεις. Το Artful Thinking, εντάσσεται στο πρόγραμμα zero του Πανεπιστημίου του Harvard και είμαστε ιδιαίτερα τυχεροί, που ο συντοπίτης μας κος Γ. Παπαμιχαήλ μας έδωσε αυτή τη δυνατότητα, με το έργο του «Η πολιορκία της Ακρόπολης», να εφαρμόσουμε ένα μικρό κομμάτι του προγράμματος στο σχολείο μας.
Ο Διευθυντής κος Θεόδωρος Μπισμπικοπουλος