Το «κατέβασμα ρολών» του 365shop και η βροχή καταγγελιών καταναλωτών τις προηγούμενες ημέρες για προϊόντα που ενώ πληρώθηκαν δεν παραδόθηκαν, τις προηγούμενες ημέρες συνδυάστηκαν με στοχοποίηση της Skroutz.gr που ανακοίνωσε ότι διέκοψε οριστικά τη συνεργασία με την συγκεκριμένη επιχείρηση. Στα social media και ειδικά στο twitter ωστόσο, προκλήθηκε ένα κύμα από hashtag με αρνητικό περιεχόμενο για την γνωστή πλατφόρμα διαδικτυακών πωλήσεων (#cancel_Skroutz), που οδήγησε και σε δεύτερη ανακοίνωση-απάντηση της Skroutz.gr.
Κάποιοι ωστόσο φαίνεται να εντοπίζουν υποκίνηση της συγκεκριμένης αρνητικής στάσης των χρηστών στα social media. Και η κοινή γνώμη αντέδρασε με άλλο hashtag (#CancelShopflix) που στοχοποιεί άλλη πλατφόρμα συγκεκριμένων συμφερόντων.Συγκεκριμένα, τα #cancel που αρχικά στοχοποίησαν το 365shop και την Skroutz.gr, επεκτάθηκαν στην Shopflix του ομίλου Μαρινάκη. Αναρτήσεις στα social media και ρεπορτάζ υποδεικνύουν τα ΜΜΕ που ελέγχει ο εφοπλιστής, ως υπεύθυνα για την υποκίνηση ή/και την ενίσχυση της αρνητικής δημοσιότητας για την Skroutz με στόχο την βελτίωση της θέσης του Shopflix.
Μετά την αναδιαμόρφωση της παρουσίας και των στόχων του άλλου «μεγάλου» της ελληνικής αγοράς ηλεκτρονικών πωλήσεων, του Public, φαίνεται να υπάρχει σε εξέλιξη ένας αδήλωτος πόλεμος μεταξύ Skroutz.gr και Shopflix.Η πλατφόρμα συμφερόντων Μαρινάκη έχει κάθε λόγο να στοχεύει σε μερίδιο από όσα κατέχει το πρώτο στην Ελλάδα Skroutz.gr, που από το 2005 έχει συγκεντρώσει από κάτω του 11.000 καταστήματα και απασχολεί πάνω από 700 εργαζόμενους, ενώ μετά την είσοδο στρατηγικού επενδυτή εξελίσσεται προς το μοντέλο της Amazon και άλλων μεγάλων της παγκόσμιας αγοράς.