Στον άξονα του συμπιεστή θα υπάρχει ένας κινητήρας 48V που θα διατηρεί ψηλά τις στροφές ακόμα και όταν η ροή των καυσαερίων είναι περιορισμένηΕδώ και καιρό είναι γνωστό πως η Mercedes θα αντικαταστήσει στη διάδοχο της AMG C 63 -η οποία θα ονομάζεται εκτός απροόπτου C 43- τον V8 από έναν καινούργιο τετρακύλινδρο 2.000 κυβικών. O οποίος θα είναι μέρος ενός plug-in υβριδικού συστήματος πρόωσης, ενώ θα έχει και ηλεκτρικά turbo.Αυτό σημαίνει πως από στον άξονα του συμπιεστή θα υπάρχει ένας κινητήρας 48V που θα διατηρεί ψηλά τις στροφές ακόμα και όταν η ροή των καυσαερίων είναι περιορισμένη. Με τον τρόπο αυτό η υστέρηση στην απόκριση, το γνωστό turbo lag, εξαλείφεται.