Σε νέα γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.Συγκεκριμένα, η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους των περιοχών της Ηπείρου και παράλληλα επεκτείνεται στη Σ.Ελλάδα.
• Από την Περιφέρεια Ηπείρου: τα Ιωάννινα (ΤΔ Α’ Ιωαννίνων, ΤΔ Β’ Ιωαννίνων), το Μέτσοβο, η Κόνιτσα, η Ηγουμενίτσα (ΤΔ Θεσπρωτίας), η Παραμυθία, η Άρτα (ΤΔ Άρτας), η Πρέβεζα (ΤΔ Πρέβεζας), η Φιλιππιάδα και η Πάργα.
Από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Η Εύβοια (Χαλκίδα – ΤΔ Α’ Ευβοίας, Μαντούδι, Αλιβέρι – ΤΔ Β’ Ευβοίας, Κύμη, Κάρυστος) και η Σκύρος.Όπως αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση των δύο υπουργείων «το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι ακόλουθες:1. Επίδομα ασθενείας2. Επίδομα μητρότητας3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου6. Ασφαλιστική Ικανότητα7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ8. Απογραφή Ασφαλισμένου9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης10. Βεβαίωση Απογραφής11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης13. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς14. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς15. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου ΑγροτώνΗ πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή. Γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείσει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του.Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα».