ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ: ΔΙΠΛΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ-ΨΑΧΝΩΝ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΟ ΑΞΟΝΑ

 

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ: ΔΙΠΛΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ-ΨΑΧΝΩΝ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΟ ΑΞΟΝΑ

Μέσα στο 2022 τα εργοτάξια για την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών – Έως τέλος του 2023 οι μελέτες προς δημοπράτηση για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Εύβοιας

Στο σύνολο των παρεμβάσεων που γίνονται στην Εύβοια με πόρους που ο νομός δεν είχε δει εδώ και δεκαετίες, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.

«Προχωράμε όσα βάλτωναν επί έτη και υλοποιούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων. Κάνουμε παρεμβάσεις στην ίδια την Εύβοια και κατευθύνουμε πόρους που ο νομός είχε να δει εδώ και δεκαετίες» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.

Έκανε εκτενή αναφορά στο έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών», συνολικού προϋπολογισμού 210 εκατ. ευρώ, που η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη πέτυχε να δημοπρατήσει και εντός του 2022 αναμένεται να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια.

Απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε ότι «για ένα έργο που εσείς ως κυβέρνηση αποτύχατε παταγωδώς να δημοπρατήσετε επί 4,5 χρόνια, εμείς καταφέραμε να δημοπρατήσουμε και ήδη η διαγωνιστική διαδικασία έχει προχωρήσει και σύντομα θα έχουμε την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου».

Μάλιστα, όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών, το έργο έχει χαμηλότερο κόστος κατά 40 εκατ. ευρώ, από τον προϋπολογισμό επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ.

«Αν το έργο έβγαινε στον αέρα επί των ημερών σας με τον σχεδιασμό που είχε γίνει τότε από το Υπουργείο, το κόστος θα ήταν τουλάχιστον 250 εκατομμύρια ευρώ» υπογράμμισε.

Σε ό,τι αφορά την χάραξη σημείωσε ότι «το έργο που δημοπρατήσαμε, πατάει επάνω στον άξονα της παλιάς μελέτης, με τους ανισόπεδους κόμβους που προβλέπονταν και με τα τεχνικά όπως είχαν μελετηθεί» και πρόσθεσε ότι «παρακάμπτει καθαρά τόσο την πόλη της Χαλκίδας όσο και τα Ψαχνά».